poniedziałek, 13 lutego 2012

Kilka linijek à la prolog

Wierzcie mi lub nie, ale Mamut i Gizmo zaczynają mnie już wkurzać. Gizmo - zawsze chce być najmądrzejszy, Mamut - nawet nie próbuje udawać, że jest inteligentny... I jak tu z takimi ludźmi wytrzymać!? Na dodatek nie dość, że muszę ich znosić, to jeszcze razem z nimi muszę walczyć przeciwko Tytanom i innym "światłym" głupkom. Bo z TYTANAMI to zupełnie inna sprawa - zacznę może od tego, że swoją "prawością" etc. działają mi na nerwy. Bo spójrzcie - mają niby te wszystkie swoje moce, a wcale z nich nie korzystają. Człowiek idzie ulicą, wokół tyle fajnych sklepów, wie, że nikt ze śmiertelników mu nie podskoczy, to bierze, ile chce. A Tytani - albo święci, albo głupi - nie. Przechodzą obok tych wszystkich wspaniałości i ani mrugną. Mnie tam, kiedy zobaczę coś odjazdowego, od razu chciwość zżera. I każdego normalnego gościa będącego we władaniu sił nadprzyrodzonych również. Gizmo, mimo iż nie zalicza się do kategorii normalnych (osobiście uważam, że jest stuknięty) ani nie posiada żadnych supermocy, wczoraj zwinął z wystawy sklepowej najnowszy model GPS-a. A zawsze twierdził ,że jego własne gadżety są najlepszej jakości i że nie potrzebuje "tandetnych sklepowych gratów". Pozostawię to bez komentarza.
Wracając do Tytanów, chyba najbardziej irytującą osóbką z ich drużyny jest Gwiazdka. Kiedy słyszę te jej wszystkie komentarze na temat "przyjaźni i braterstwa", aż mnie mdli. (Notka do mnie - nigdy przy niej o tym nie wspominać. To boli.) Zaraz za nią plasuje się Bestia - jego dowcipy są tak żałosne, że aż śmieszne. No i nie zapominajmy o Kruczej Panience "Jestem-Końcem-Świata". Ona również należy do osób, których z chęcią bym się pozbyła. Za to Robin i Cyborg są nawet znośni. Chociaż po zdradzie tego ostatniego należą mu się solidne wciry, już ja tego dopilnuję! Co do Robina, facet jest w porządku. Mimo tych swoich wzniosłych gadek byłabym w stanie znieść go przez jakąś chwilę.
W ich drużynie jakiś czas temu była Terra - blondynka o mocach ziemi. Wiem o niej tylko tyle, ale miałam okazję przyjrzeć się jej zdolnościom, kiedy razem z innymi super - dziewczynami trafiłyśmy na arenę*. Zrobiła na mnie pozytywne wrażenie. Niestety, zanim zdążyłam postarać się o włączenie jej do H.I.V.E., Slade przekabacił ją na swoją stronę. I oczywiście, jak zwykle, gdy do czegoś wtrąca się Slade - moja zdobycz zamieniła się w kawałek skały i mogłam tylko naśmiewać się z pogrążonych w żałobie Tytanów.Nie, żeby przyniosło mi to jakąś radość - nie tym razem...
Tak więc, w moim otoczeniu nie było wielu wartościowych osób - a w każdym razie wtedy jeszcze tak to odbierałam. Mała, znudzona Jinx, rozdarta między jedną walką z Tytanami a drugą.
Do czasu...


_________________________________
*mowa o odcinku "Winner Take All" (patrz ostatnia scena) ;)

17 komentarzy:

  1. O mój Boże... Jinx! Notka mnie po prostu zwaliła z nóg, jest niesamowita! Powtarzam - niesamowita! Piszesz wyjątkowo, nie spotkałam się jeszcze z takim stylem pisania. Zaczyna mi się bardzo podobać. Wręcz znakomicie ukazałaś przez tą notkę charakter Jinx i jej poglądy. Naprawdę - nic dodać, nic ująć - jesteś prawdziwą profesjonalistką. Stylistycznie wszystko jest dobrze, żadnych najmniejszych błędów nie zauważyłam. A wystrój bloga - przepiękny. Kocham błyskawice i fiolet! <3

    Pozdrawiam, zawsze oddana Gwiazdka XD

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki, czuję, że fruwam xD
    Twój blog też jest extra, kiedy dalsze przygody Blossom?
    <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie kiedy - nie wiem, ale postaram się napisać jak najszybciej, mimo braku czasu xD

      Usuń
  3. Fajne, fajne, fajne, zaglebisteeee ^^ Kapitalnie się czyta. Czytając prawie słyszałam głos Jinx, serio. Szkoda tylko, że błyskawice z tła otwiera mi tylko kawałkami...
    Kocham tę czcionkę <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też ją kocham ;) Przykro mi z powodu błyskawic, ale to nie moja wina :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Całkowicie zgadzam się z Gwiazdeczką :) Nawet nie muszę już pisać jaki twój blog jest wspaniały :>

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurczę nie jestem anonimowa ! Jestem RavenTT :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Tylko zapomniałam dać nazwę :D
    Ale napiszę jeszcze raz, ze twój blog ( cały jaki i notka tak i wygląd ) są wprost cudowne !!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Merci, merci, merci, wasze blogi też :D :D :D A pomyśleć, że założyłam tego bloga 2 godziny temu... ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow. Masz 13 lat ja w to nie wierze po tej notce XD świetnie sie wczułaś w Jinx, bardzo mi sie podobało. Haha, boskie to jest :D Az mi humor poprawilo. Normalnie cała Jinx XD Ja bym tak nie potrafiła pisać. Ja sie nie umiem wczuc w tych "złych" XD Ale czy ja mowilam, ze umiem pisać? Nie XD Z resztą to widać po moim blogu. Mam nadzieje, że bedziesz często dodawać notki i że masz masę pomysłów, bo świetna historia sie szykuje.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzięki :) Boję się tylko, że zrobię jakiś głupi błąd, bo w Internecie jest mało szczegółowych informacji co do życiorysu Jinx - przynajmniej po polsku. no nic, najwyżej będę zmyślać :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie masz sie czego bać naprawdę. Masz racje mało jest o niej i nikt nic o niej generalnie nie wie. Ale to wlaśnie tobie zostawia pole do popisu. Bedzie fajnie. ;) W wolnym czasie zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Chętnie, już zaglądam.
    :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zauważyłam na serwisie informację o Twoim blogu. Wpadłam sprawdzić, jak bardzo uzdolnioną mam koleżankę, a tu mnie normalnie zwaliło z nóg! No kochana! Tylko pozazdrościć. I zgadzam się z poprzedniczkami. Piszesz naprawdę niesamowicie. Wczułaś się bohaterkę i to naprawdę widać. Ja tak nie umiem! Naprawdę, bardzo podoba mi się Twój styl. Masz ciekawy pomysł,a to jak opisujesz wszystko jest naprawdę przemyślane.Masz zapewnone, ze będę wpadać :) Ach, moglabym Cie tak wychwalać bez końca, ale kiedyś trzeba będzie skończyć męczyć palce :D Hah. Jesteś cudowna! Oby tak dalej!
    Pozdrawiam!
    SandraMT

    Zapraszam do mnie:)
    http://pamietnik-kosmitki.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  14. Dzieki, właśnie pracuję nad nową notką (to nie takie proste, muszę jakoś rozkręcić akcję) :/
    Chętnie zajrzę na Pamiętnik kosmitki ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem pod ogromnym wrażeniem twoich talentów. Prześlicznie i tak dokładnie opisane. Nie potrafię ubrać komentarza w słowa, ale naprawdę - jestem w wielkim szoku - bo pisać tak świetnie to naprawdę wielki dar. Życzę powodzenia przy następnych notkach. Jesteś cudowna i niesamowita;**

    OdpowiedzUsuń
  16. Thanx, ale ja jestem tylko CZŁOWIEKIEM :)

    OdpowiedzUsuń